משקפי שמש אופנתיות

משקפי שמש אופנתיים הם לא רק הכרח בקיץ, הם גם אביזר שיכול לגרום לאאוטפיט שלך להיראות טוב יותר. הרבה אנשים מרכיבים משקפי שמש כדי להסתיר את העיניים או כדי להיות אופנתיים, אבל חשוב למצוא משקפי שמש שמתאימים לסגנון ולצרכים שלך.

הרכבת משקפי השמש הנכונות יכולה לתת לך מראה בטוח יותר. זה יכול לעזור לך להסתיר כל תכונות שאינך מרוצה מהן או להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך. זוג משקפי השמש הנכון ישפר את היופי הטבעי שלך כך שלא תצטרך לעבוד כל כך קשה על איפור או עיצוב שיער.

רוב האנשים מקשרים בין משקפי שמש לסלבריטאים, אבל בתחילת שנות החמישים, הממציא האמריקני סם פוסטר המציא משקפי שמש כדי להגן על עיניו בזמן ירי במשחק עבור ציידי ציד גדול.

משקפי שמש הם כיום חלק מהותי מסגנון הרחוב והאופנה ברוב המדינות.

מזה כמה שנים, מעצבים מציגים צורות ודפוסים שונים בקולקציות שלהם. משקפיים אלו זמינים בצבעים, חומרים, סגנונות ומותגים שונים.

חלק מהגוונים הפופולריים ביותר כוללים מסגרות גדולות מדי, עיצובי רטרו או גווני טייסים אשר זכו לפופולריות על ידי נשיא ארה”ב ג’ון פ קנדי. הם מגיעים גם בצבעים שובבים כמו ורוד או גווני הדפס נמר לנשים שרוצות לעשות הצהרה עם בחירת המשקפיים שלהן. כמה ממותגי משקפי השמש המפורסמים ביותר כוללים את ריי-באן, אוקלי וגוצ’י.

משקפי שמש נשים

הסיבה הראשונה לכך שנשים אוהבות להרכיב את משקפי השמש שלהן היא בגלל שהם מונעים נזק לעיניים מקרני UV או מאור שמש חריף. הם גם מגנים על העיניים מפני יובש, רוח וחלקיקי אבק וכן מגורמים סביבתיים מזיקים אחרים. הסיבה השנייה היא בגלל שהם יכולים לשנות לחלוטין את המראה שלך ולגרום לך להרגיש קריר ובטוח, וזה חשוב במיוחד למי שסובלים מחרדה או פוביות חברתיות.

סגנונות משקפי שמש

ישנם סגנונות רבים ושונים של משקפי שמש לנשים. יש סגנון טייסים, ממוסגר עגול, בצורת עין חתול ועוד. ניתן לבחור גם מסגרות עשויות מתכת או אצטט. ואם אתם מחפשים משהו ללבוש על החוף או בבריכה, ישנן עדשות מראות, עדשות מקוטבות ועדשות עם הגנה מאור כחול מובנות.

שוק משקפי השמש מתפתח כל הזמן עקב הטרנדים האחרונים שבאים והולכים בכל עונה. דוגמה אחת היא עלייתן של עדשות שיפוע המעניקות מראה אטרקטיבי עם אפקט שיקוף אליו. עדשות שיפוע מגיעות בכל מיני צבעים כמו משקפי שיפוע ורודים כדי להשלים את שמלת הקיץ שלך או משקפי שיפוע כחולים שיתאימו למעיל החורף שלך.

שוני ממשקפי שמש של גברים

השאלה הראשונה שצצה לי בראש היא, מדוע משקפי שמש לנשים שונים כל כך משל גברים?

אני חושב שהתשובה טמונה ברעיון של מה עושה אישה. נשים מוגדרות בדרך כלל כדיבור רכות, עדינות וכנועות. ולכן הרכבת משקפי שמש עוזרת למשוך את תשומת הלב מתווי הפנים והעיניים שלהן שהן יותר מוקד של הנשיות שלהן. גברים לעומת זאת נוטים יותר להיראות כדמויות דומיננטיות, מה שיגרום להם לרצות להרכיב משקפי שמש שמעצימים את הגבריות שלהם במקום להסתיר אותה.

מחקרים הראו שנשים מעדיפות צבעים בהירים יותר ואילו גברים מעדיפים צבעים כהים יותר מכיוון שהם מגדירים את עצמם לפי זהותם יותר מאשר נשים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *